July 15, 2020, 12:44:50 am
Welcome, Guest. Please login or register.
147964 Posts in 17993 Topics- by 33533 Members - Latest Member: Scottgoaro
Pages: 1 [2] 3 4
  Print  
Author Topic: Omegle WoW [THE GAME!!!]  (Read 21482 times)
Sr. Member
****
Posts: 536
It's not mana, it's Blue Rage.
View Profile
« Reply #15 on: May 29, 2011, 10:44:25 am »

Logged
Newbie
*
Posts: 4
View Profile Email
« Reply #16 on: May 29, 2011, 11:11:14 am »

You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label 'Stranger:'. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
You: Hi, what race are you? I'm a dwarf, questing in Hyjal.
Stranger: hiii, 17 f fl horny, you?
You: Oh yea
You: I'm horny aswell
Stranger: do you like talking dirty?
You: I cum on blood elves
You: you?
Stranger: hehe..ok first, here's a regular pic of me http://tinypic.com/r/fn7dyv/7 Smiley...but i want you to see my naughty ones before we cyber
You: Sec
You: Let me show you my pic
Stranger: http://bit.ly/l0QIap ..they're under sxylick23, tell me what you think
You: http://us.battle.net/static-render/us/cairne/183/66836663-avatar.jpg?alt=/wow/static/images/2d/avatar/22-0.jpg
Stranger: actually, you can chat w/ me on the site too..look me up sxylick23 and i promise to blow you Tongue
Stranger: i'll be waiting
Your conversational partner has disconnected.



Didn't expect a 17 years old girl asking me to have cybersex with her (She's hot imo)
Logged
Newbie
*
Posts: 11
View Profile Email
« Reply #17 on: May 29, 2011, 11:15:32 am »

Stranger: hi
You: Hello
Stranger: asl?
You: 20,Male,Stormwind
Stranger: 20 f india
You: where is that =O?
You: Like horde teritory or...?
Stranger: no india is a country
You: Never herd it,must be a new one
You: is it?
Stranger: no
You: wait hold on,i need to kill an orc
You: there,the bastard is dead
Stranger: u playing elder scrolls?
You: what?
You: no,an orc just rushed into my farm in Elwynn and i had to mortal strike him
Stranger: warcraft?
You: whats what ?
You: some sort of cult?
You: like The Cult of the damned?
Stranger: of
Your conversational partner has disconnected.
Logged
Newbie
*
Posts: 11
View Profile Email
« Reply #18 on: May 29, 2011, 11:24:40 am »

here's another one

You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label 'Stranger:'. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
Stranger: HELLOO.
You: Hi there!
Stranger: How is it going?
You: Good,just returned from horde killing
You: Mortal Striked' 4 orcs in a row
You: So..from where are you?
Stranger: okay? o_O
Stranger: FIn.and
Stranger: huah
Stranger: a
Stranger: Finland i mean
You: This is a neutral territory?
You: like Badlands?
You: btw im from Stormwind ^_^
Stranger: What are you talking about? O.O
You: About having a bad day in Lakeshire
You: orcs allmost overrun us
You: : /
Stranger: there isn't suck a place like Stormwind O.o
Stranger: *such huaha
You: huh?
You: How come?
You: It is,Im in it right now
Stranger: isn't it like a game or something? -.-
You: A game?
You: Who told you this nonsense
You: Cheesy
You: You been on noggerfogger or what?
Stranger: WELL, let's start this again-
Stranger: WHERE ARE YOU FROM?
Stranger: like country :3
You: Stormwind silly ^_^
You: Kingdom of Stormwind
You: in eastern Kingdoms
Stranger: liar >.<
You: =O
You: Im a famous warrior btw
You: ^_^
You: Whats your class?
You: Mage?
Stranger: the world or warcraft?
You: what world?
Stranger: HUOH
Stranger: I hate you Cheesy
You: We live on the world of Azeroth
Stranger: fuck him
You: you do cuz you are probably an undead
Stranger: well, maybe
You: if you are cousin Marcus who died in lordaeron
You: you better stay dead
Stranger: lol : DDDD
You: cuz aunt Hernie is verry mad at you
Stranger: how old are you?
You: dying
You: 21
Stranger: 12 you mean?
You: if im 12
You: i wont be in stormwind's arrmy
You: silly ^^
Stranger: gtg bye o.o
Logged
Hero Member
*****
Posts: 1727
We do not forgive, we do not forget. Expect us!
View Profile
« Reply #19 on: May 29, 2011, 11:31:48 am »

LOL cousin Marcus ahahahahahhaahaha
Logged

Good, better, best, never let it rest, until your good is better, and your better is Kres!
Lastjustice
Guest
« Reply #20 on: May 29, 2011, 01:25:02 pm »

HAHAHAH U SON HAS SOME NICE SKEELS
Logged
Newbie
*
Posts: 11
View Profile Email
« Reply #21 on: May 29, 2011, 01:56:59 pm »

BUAHAHAHA You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label 'Stranger:'. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
Stranger: my name is Hitler
You: =O
You: My name is Cousin Marcus
You: and im from Stormwind
You: ^_^
You: Hi mister Hitler!
You: So you from Orgrimmar or what?
You: =D
Stranger: Korean fucking off, I'm Hitler, the Nazi my cat's name.
You: Im not korean
You: im a human warrior
You: and what is Nazi?
Stranger: hittle
You: is that a dungeon?
You: If it drops epics im in ^^
You: Mister Hitler?
Logged
Newbie
*
Posts: 11
View Profile Email
« Reply #22 on: May 29, 2011, 02:24:07 pm »

LADIES WE HAVE A WINNER!!!!



You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label 'Stranger:'. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
You: hi
Stranger: hi
You: how are you?
Stranger: m/f
You: f ^_^
Stranger: m16
Stranger: fine
Stranger: indian
You: whats that?
Stranger: r u indian
You: no...im a female warrior
You: im level 17 old
You: Tongue
Stranger: how r u
You: Great!
You: me and my friend are killing horde orcs together
Stranger: ok
You: so from where are you?
You: Kalimdor?
Stranger: are u in facebook
You: Face Book?
Stranger: yes
You: IS this a magical spell book?
You: If you are a travelling mage salesman...i fear i have to Mortal Strike you
You: : /
Stranger: www.facebook.com
You: Strange incantation
You: you must be a mage
You: what does it do? Makes people's faces into books?
Stranger: indian
Stranger: sorry i will not repeat
You: "Indian" hmm never herd that class
You: Mage,if you are lying to me...
Stranger: in but friends
Stranger: india
You: India-? is this a dungeon or a neutral zone?
You: Sounds like a shitty dungeon to me
You: : /
You: Does it drops epics?
Stranger: no i am not lying
You: no one says you are
Stranger: sorry
Stranger: no
Stranger: from which country u are
You: Kingdom of Stormwind
You: ^^
You: my old country got devoured by undead hordes
You: WAIT!
You: Are you cousin Marcus?
You: NO! YOU ARE GRANDPA JOE!
You: Grandpa!
You: ^_^
Stranger: ok bye u are so borring bye
You: Erm...?
You: wanna see me?
You: http://www.regressionx.com/wow/Images/human-warrior.gif
You: thats me
You: ^_^
Stranger: idiot
You: im abit naked..
You: now now play nice ^_^
You: or il gorge your eyes out
You: mage
Stranger: no
Stranger: i am not intersted in u
You: You are :
You: A
You: Grandpa Joe
You: B
You: A mage
You: i bet my money on B...
Stranger: ok u bet your money
Stranger: b means
You: Its not bad to be rotting pile of corpse flesh
You: cheer up grandpa
You: ^^
Stranger: b means
You: yes..?
Stranger: ok i am not granpa i am m16
Stranger: b means
You: M16 like that crappy automatic bow that allmost killed half of gadgetzan?
You: =O
Stranger: and u
You: What about me?
You: Im a level 17 old warrior
You: and i like to kill hordes
You: =]
Stranger: can we be friends
You: sure,if you are not a mage
You: btw LF BS 300+
Stranger: mage means
You: Dont play games with me,mage!
Stranger: LF BS 300+ MEANS
You: that im LF BS 300+
Stranger: NO I WILL NOT DO SO DONT EVEN THINK ABOUT THAT
You: do what?
Stranger: REPLY ME
You: reply what?
You: Are you an ogre?
You: cuz you sound like one
You: :S
Stranger: I WILL NOT DO WHAT ARE U THINKING
You: and what im thinking of?
You: O.o you are a shadow priest!!!
You: you read minds
You: =S
Stranger: I AM A SIMPLE KIND OF BOY
Stranger: I DONT NO WHAT ARE THINKING
You: and im a simple kind of a female warrior ^_^
You: so where do you live?
You: Goldshire?
Stranger: NO I AM NOT PRIEST
You: so whats your class then?
Stranger: IN INDIA
You: Rogue?
You: Ogre Mage?
You: WHERE IS INDIA? =O
You: In outland?
Stranger: 10TH
Stranger: IN ASIA
Stranger: NO NOT IN OUTLAND
You: Is this a Neutral Zone?
You: cuz i hear it for the first time
Stranger: whats your class
You: i told you
You: Warrior
You: ^_^
You: and a damned good one
Stranger: ok
You: so where do you live Kalimdor,Northernd,Eastern Kingdoms or Old Town?
Stranger: if u r warrior then u can understnd what kind of person i am
You: what kind of a person you are?
You: Agressive Ganker?
You: or a goldfarmer?
Stranger: i live where mahatma gandhi born
You: Is that the boss from Molten Core?
Stranger: no simple comman man
You: oh he is not rare or epic then
You: i would trade you 2000 gold for it
You: but common is not epic
You: Muhatma Gandhi....mm i think its that dude who begs for stuff in ironforge
You: im not sure
Your conversational partner has disconnected.
 or switch to video or send us feedback
Was this conversation great? Download the log!
Logged
Sr. Member
****
Posts: 694
Lady Marmalade
View Profile
« Reply #23 on: May 29, 2011, 03:57:51 pm »

hahahah this was good xD
i wonder whats up with the indian guys i had one too lol

Stranger: My dog fucked me today.
You: You a hunter?
Stranger: Nope.
You: How did it happen then?
Stranger: I got down on all fours and let the dog put his cock into me.
You: Wow dude
You: you sound like level 6 on barrens chat
Stranger: Is that good?
You: Depends ofc
Stranger: Okay.
You: Next time try with another pet
You: maybe a crab or something
Stranger: That doesn't sound very appealing.
You: Yeah, they are good
Stranger: Hm. Well I'll keep that in mind.
Stranger: Thanks for the tip.
You: for 2v2 scorpid is good
Your conversational partner has disconnected.


You: Hoy
Stranger: hey
Stranger: 16 m usa u?
You: 21 f org
Stranger: oh ok lol
Stranger: kewl
You: idd
You: i prefer it more then TB
Stranger: what
?
You: thunder bluff
You: duh
You: more ppl in org
Stranger: idk what ur talkin bout haha
Stranger: org?
You: orgrimmar
You: are you rly level 16?
You: how can you not know this?
Stranger: 16 years
Stranger: old
You: Dude, you gotta train
Stranger: haha
Stranger: idk where u live haha
Stranger: idk ur lang haha
You: how come?
Stranger: cuzz in america we dont talk like that haha
You: orly?
You: you gotta educate more it seems
You: dont forget to train in your capital
Stranger: haha ok lol
Stranger: train for what>?
You: spells
You: !
Stranger: ok?
Stranger: u talkin bout a game?
You: Its a way of life
Stranger: ok
Stranger: u do nude pics?
You: Nah
Stranger: aww
You: but i like to undress in underwear
Stranger: im horny
Stranger: ok can u?
You: and dance in the middle of org
You: only if you tip me
Stranger: ill send pics
You: i cant train from ur pics
You: cant i?
Stranger: idk lol ur weird haha
« Last Edit: May 29, 2011, 04:00:08 pm by Royal13 » Logged

Lastjustice
Guest
« Reply #24 on: May 29, 2011, 09:00:31 pm »

hahaha royal xD you are an troll artist thats for sure >:O

Stranger: hi
You: Greetings
You: I am an level 60 orc hunter, from Orgrimmar
You: You?
Stranger: I'm a normal human being from... well reality...
You: Ah mage i bet
You: All humans roll mages
You: increased spirit, easy to grind reps
Stranger: I'm going to give you a little tip right now, and listen carefully cause it will help you later in life.... Please go outside!
You: Outside? I just traveled from Undercity to Stranglethorn Vale
You: BY FOOT
Stranger: I'm trying to be serious here -.-
You: Well i am serious too human, i slay your kind, i have no sympathies for your kind
You: For me you are just another enemy to slay
Stranger: okey, never mind what i said about going outside... you need to go to a psychiatrist
You: What is that? Like first aid trainer?
You: My skill is 300
You: so no worries
Stranger: oh, god! let me guess you are from america, you spend most of your time inside, you eat crap food, your grades are shit, and if you managed to finish school then you probably have no job and still live with your mother... right?
You: My mother was killed by Burning Legion, i studied at Battlemasters in orgrimmar, and i eat boar meat. Job? My job is to protect Orgrimmar and banner of the Horde.
You: And again
You: Im from Orgrimmar
You: Whats america?
Stranger: You have serious problems! You need help!
You: Your petty talks wont save you human, last thing you will see is my battle axe swung into your chest
You: I understand you are scared, but death is just another path we all must take
You: Make this quick, do not resist
Technical error: internal error.
Logged
Sr. Member
****
Posts: 694
Lady Marmalade
View Profile
« Reply #25 on: May 29, 2011, 10:20:01 pm »

ahahahahah xD
Logged

Lastjustice
Guest
« Reply #26 on: May 29, 2011, 10:24:53 pm »

GO GO ROYAL GET 500 Posts <3

so we can be HEROES!
Logged
Sr. Member
****
Posts: 518
View Profile
« Reply #27 on: May 29, 2011, 10:47:48 pm »

I would do this only when im drunk.. Im ashamed when i read these posts Roll Eyes
Logged
The Paladin
Hero Member
*****
Posts: 3619
Drakonslayer
View Profile
« Reply #28 on: May 30, 2011, 05:43:20 am »

GO GO ROYAL GET 500 Posts <3

so we can be HEROES!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=EbEwRsvhD1E" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=EbEwRsvhD1E</a>

You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Official messages from Omegle will not be sent with the label 'Stranger:'. Strangers claiming to represent Omegle are lying.
You: hey I'm 60 paladin from elwynn
Stranger: asl
You: 60 male paladin from elwynn
Stranger: m/f
Stranger: ok
Stranger: 20 f
Stranger: frm india
You: whats india?
Stranger: r u married?
You: no i use to solo PvP most of the time
Stranger: india
Stranger: is a contry?
You: oh i never heard of it
Stranger: u hv wife?
Stranger: ok
Stranger: u r age is 60 right?
You: it's quite easy to solo stuff when you can heal
You: yes
Stranger: pvp?
You: yea you know smash some horde faces
You: i do reckoning msot of the times
Stranger: no
You: but also like to shock people
Stranger: u hv wife?
You: yes but she hardly ever shows up
You: shes a human priest and also lives here in elwynn
You: but she's kinda inactive on ally side atm
Stranger: u had sex with other owmen ?
You: what class are you?
Stranger: 12th
You: no i sometimes run around naked and touch breasts but not more
You: no i mean your class
You: rogue?
Stranger: rogue?
You: or are you warlock?
You: i hate warlocks Sad
Stranger: hi
You: fear 24/7
Stranger: warlocks means
You: coonjurer of shadows
Stranger: ok
You: shooting shadowbolts right into my face
Stranger: ye
Stranger: bye
Your conversational partner has disconnected.

what a FUCKING BAD FUCKER!!
« Last Edit: May 30, 2011, 05:54:06 am by Joru'd » Logged


Hate for a class is the result of ignorance in your own class.
Newbie
*
Posts: 11
View Profile Email
« Reply #29 on: May 30, 2011, 12:31:21 pm »

Omg only horny fucking bad fuckers on chat today : /
Logged
Pages: 1 [2] 3 4
  Print  
 
Jump to: