November 14, 2019, 01:08:46 am
Welcome, Guest. Please login or register.
146835 Posts in 17829 Topics- by 32800 Members - Latest Member: Thorgas
Pages: [1] 2
  Print  
Author Topic: Suggestion: Class duels 1v1. PVP  (Read 6147 times)
Jr. Member
**
Posts: 196
a.leo@gmx.com 1337 1337 View Profile Email
« on: November 21, 2010, 06:15:24 am »

Don't you just love facing your own class in a duel?
The duel is based on the gear selection, the talent points and the skill of the player.
The player with the most score in the end wins his/her's class league. The scoreboard could look something like this.
Kill +1, death -1. The first player in each class who reaches first score to +5 wins.
The GM's will use .cooldown command to refresh everybodys cooldown for each and every fight. (ofcourse some rules will apply with that aswell.)

The reward for the winners doesn't have to be that big:
A tabard.
X Rep OR honor.
Fame. [Put the winners names up @ the start page in a week or so.]


Well thats my suggestion. Imo this could be lots of fun if we had a couple of GM's watching matches, typing down score and so on.
Logged

Plissken
Administrator
Hero Member
*****
Posts: 1848
The only source of knowledge is experience.
View Profile WWW Email
« Reply #1 on: November 21, 2010, 07:00:30 am »

Cooldown cheats will never be applied to players since it resets item cooldowns aswell, Like bars etc. Else it's a nice idea
Logged

Sroshokov - Copyrighted.
Hero Member
*****
Posts: 1339
Shaman4life
View Profile WWW
« Reply #2 on: November 21, 2010, 12:27:21 pm »

Cooldown cheats will never be applied to players since it resets item cooldowns aswell, Like bars etc. Else it's a nice idea
yea.. I wanna start dealing with Sulfuron Hammer on world chat :|

It is a nice idea but I think GMs are more focused on events atm. Tho could be looked more into in the future Smiley.

Cheers.
Logged

Chars:
Sroshokov : Shaman High Warlord
Headndscope : Hunter r11
Lastjustice
Guest
« Reply #3 on: November 21, 2010, 12:55:11 pm »

We lost our .cooldown command due to some alliance players who abused it. I wont point fingers. But we`ll see what we can do about the event, doesnt seem bad.
Logged
Jr. Member
**
Posts: 196
a.leo@gmx.com 1337 1337 View Profile Email
« Reply #4 on: November 21, 2010, 02:35:10 pm »

We lost our .cooldown command due to some alliance players who abused it. I wont point fingers. But we`ll see what we can do about the event, doesnt seem bad.

Have you GM's got any GM's command left? Seems like every command is removed Cheesy
Logged

Plissken
Sr. Member
****
Posts: 694
Lady Marmalade
View Profile
« Reply #5 on: November 21, 2010, 04:12:35 pm »

We can always ban that is enough ^^
Logged

Hero Member
*****
Posts: 1727
We do not forgive, we do not forget. Expect us!
View Profile
« Reply #6 on: December 02, 2010, 08:04:36 pm »

I love the idea Plissken and support it. We will see what we GMs can do about it.

And about the comands... thanks to old pro GMs we lost most of them.
Logged

Good, better, best, never let it rest, until your good is better, and your better is Kres!
Jr. Member
**
Posts: 196
a.leo@gmx.com 1337 1337 View Profile Email
« Reply #7 on: January 14, 2011, 04:23:08 pm »

I love the idea Plissken and support it. We will see what we GMs can do about it.

And about the comands... thanks to old pro GMs we lost most of them.

Ty for support.
I want to bump this thread so it wont run out to the sand. Could you GM's discuss this further and maybe set a date?
« Last Edit: January 14, 2011, 04:53:33 pm by Wing » Logged

Plissken
Newbie
*
Posts: 80
View Profile Email
« Reply #8 on: January 14, 2011, 04:51:07 pm »

I love the idea Plissken and support it. We will see what we GMs can do about it.

And about the comands... thanks to old pro GMs we lost most of them.
But at least you called us pro much <3
Logged
Full Member
***
Posts: 244
Lightningboltz is ya face!
View Profile
« Reply #9 on: January 14, 2011, 08:44:51 pm »

A really good idea Plissk! Smiley

I want to see the magefight's since ima old mageplayer myself!

But tbh, I think Kres aka Frozzen will win due to imba gear atm Smiley

I will say it now Kres .. you're a skilled mageplayer. You have got more skilled than I ever was (even if I sucked) But i atleast tried hahaha Cheesy
Now Im playin' "your" class, paladin xD Lets see how that end haha^^

kthxbaiuall
Logged



Mantower Gnome Mage 60

Snusklinus Troll Shaman 60 (Break ya down)
Frozzen
Guest
« Reply #10 on: January 14, 2011, 08:59:29 pm »

A really good idea Plissk! Smiley

I want to see the magefight's since ima old mageplayer myself!

But tbh, I think Kres aka Frozzen will win due to imba gear atm Smiley

I will say it now Kres .. you're a skilled mageplayer. You have got more skilled than I ever was (even if I sucked) But i atleast tried hahaha Cheesy
Now Im playin' "your" class, paladin xD Lets see how that end haha^^

kthxbaiuall
Just a little information. There are better geared mages than me.
>.>
<.<
Logged
Hero Member
*****
Posts: 2212
If I can't smoke and swear, I'm fucked.
View Profile Email
« Reply #11 on: January 17, 2011, 01:14:28 am »

yeah I'm totally down for RNG warr v warr duels
Logged

Ktwentya/Dalar
Newbie
*
Posts: 5
View Profile Email
« Reply #12 on: January 17, 2011, 05:17:09 am »

so this is gonna be pvp between a bunch of R14s and Oldschool Players?
Logged
Biskos
Guest
« Reply #13 on: June 02, 2011, 09:54:14 pm »

Im supporting this! I'd like to kick it or get it by some other priest. To see my 1v1 skill and just the possibility to call you the best class player is just a enormous win.

Had this had more thought? I see the suggestion is a bit outdated.

Regards
Logged
Newbie
*
Posts: 36
View Profile
« Reply #14 on: June 16, 2011, 10:08:24 am »

i support this and 3vs3 tournie aswell
Logged


"haters gonna hate" Sinion <Still Alive>
Pages: [1] 2
  Print  
 
Jump to: