March 19, 2024, 12:24:42 pm
Welcome, Guest. Please login or register.
149124 Posts in 18156 Topics- by 34712 Members - Latest Member: kmbortns01
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Heipparallaa!  (Read 8248 times)
Mehukissa
Guest
« on: July 27, 2013, 12:07:53 pm »

Olen uusi tällä servulla ja kiinnostas tietää löytyykö täältä aktiivisia suomalaisia?
Tein horde puolelle troll hunterin ja ajattelin myös perustaan pienen killan mihin kaikki saa liittyä.(tarkotuksena pitää hauskaa BS´ssä ja 5miehen instoissa).

En vielä tiedä horde puolen raidikilloista mitään mutta jos joku viittis valasta muo vähän Smiley.
Ite pelasin wowia viimeks retail vanillas, eli jokunen aika sitten. Halua raidaamaan siis olis, mut ennen sitä pitäs juosta vähän instoi joten ois kiva jos jengiä löytys mukaan.

Ps: killan nimi tulee oleen <Ratsia>
wispatkaahan sit mulle (mehukissa) jos kiinnostaa  Smiley
Logged
Newbie
*
Posts: 94
View Profile
« Reply #1 on: July 27, 2013, 12:35:54 pm »

Kyllähän täältä jonkin verran suomiporukkaa löytyy, aktiivisuus on asia erikseen. Suurin osa on jo raidi killoissa joten tää suomikillan kyhääminen on tähän mennes aina epäonnistunu
Logged
Mehukissa
Guest
« Reply #2 on: July 27, 2013, 01:37:37 pm »

Joo no en mä aatellukkaan mitään raidi kiltaa perustaa Smiley ois vaa hauska vääntää instoi suomalaisten kans, et sais vähän gearii sit jos tulevaisuudessa joinais johki raidi kiltaan, mut pitää kattoo miten tää tästä lähtee oon vielä niin uus täälä etten kaikkee tiiä.
Logged
Newbie
*
Posts: 2
View Profile Email
« Reply #3 on: August 14, 2013, 09:46:21 am »

Pistän vielä tännekkii elikkäs jos joku laittais pystyyn/jollain olis ventti/ts/vastaava niin vois suomalaisten kanssa pelailla ja rupatella vaikkei samassa killassa oliskaan
Logged
Mehukissa
Guest
« Reply #4 on: August 19, 2013, 02:49:29 pm »

siis joo oon koittanu tavottaa suo Cmondude! suo ei vaan koskaan näy onlines?? ite pelaan atm mun roguella (valetrukki) ois jees levelaa kimpas jos vielä pelailet
Logged
Newbie
*
Posts: 1
View Profile Email
« Reply #5 on: February 04, 2021, 09:23:16 am »

Halusin vain uudistaa vanillagaming-tilini. Onko palvelimella pohjoisamerikkalaisia pelaajia vai enimmäkseen EU: n pelaajia?

ShamanTank Talent r/vanillagaming reviews by https://hireessaywriter.onl
Logged
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to: