December 13, 2019, 07:26:35 am
Welcome, Guest. Please login or register.
146975 Posts in 17848 Topics- by 32914 Members - Latest Member: jessianna
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: adult events  (Read 6682 times)
Newbie
*
Posts: 82
View Profile
« on: March 12, 2013, 11:38:35 pm »

hey again .. every week adult is making a nice 1v1 guild event . this friday there is first event in gurubashi arena. if you want to join go to www.adult.vanillagaming.shivtr.com and read rules on forum.only our guild members can compete so hury and  apply on website for bonus 50 dkp. next friday we are doing our first MC so hurry and apply.
Logged
Sr. Member
****
Posts: 983
I am son of the sun
View Profile WWW
« Reply #1 on: March 13, 2013, 12:08:09 am »

Excellent, at what time is the event and where ?
Logged



Frankly, my dear, I don't give a damn.
Newbie
*
Posts: 82
View Profile
« Reply #2 on: March 13, 2013, 12:16:59 am »

go to site and see at general dis

but it will be at 19:45 gurubashi arena

did you read that you must be a member of guild? we can inv more ppl first time but later cant
« Last Edit: March 13, 2013, 03:54:47 pm by Joru » Logged
Full Member
***
Posts: 479
View Profile
« Reply #3 on: March 13, 2013, 12:53:03 am »

but it will be at 19:45 gurubashi arena
Great.
I will have infinite fun killing you guys.
Logged
Full Member
***
Posts: 497
Level 60 Undead Rogue
View Profile Email
« Reply #4 on: March 13, 2013, 01:22:54 am »

but it will be at 19:45 gurubashi aroena
Great.
I will have infinite fun killing you guys.

Count with me Swordy!
Logged

Sr. Member
****
Posts: 983
I am son of the sun
View Profile WWW
« Reply #5 on: March 13, 2013, 02:42:23 am »

but it will be at 19:45 gurubashi aroena
Great.
I will have infinite fun killing you guys.

Count with me Swordy!
Expect me!
Logged



Frankly, my dear, I don't give a damn.
Hero Member
*****
Posts: 1297
IMA BEAST!
View Profile
« Reply #6 on: March 13, 2013, 03:16:42 am »

Dis gon be fun )))
Logged


If the thing is dead is it Necrophilia?
-Aster
Sr. Member
****
Posts: 614
View Profile
« Reply #7 on: March 13, 2013, 03:35:14 am »

Interesting.
Logged

Sr. Member
****
Posts: 858
View Profile WWW Email
« Reply #8 on: March 13, 2013, 04:57:32 am »

damn shit I read "adult" and came here with all the wrong impressions in my mind , damn  damn damn . Sad Sad Sad
: (
Logged

Newbie
*
Posts: 82
View Profile
« Reply #9 on: March 13, 2013, 12:01:36 pm »

haha
pls read rules on forum
« Last Edit: March 13, 2013, 03:56:08 pm by Joru » Logged
Full Member
***
Posts: 479
View Profile
« Reply #10 on: March 13, 2013, 01:15:12 pm »

pls read rules on forum
I don't think you realize what's gonna happen.
Logged
Newbie
*
Posts: 82
View Profile
« Reply #11 on: March 13, 2013, 01:16:40 pm »

what?
Logged
Full Member
***
Posts: 497
Level 60 Undead Rogue
View Profile Email
« Reply #12 on: March 13, 2013, 03:16:37 pm »

pls read rules on forum
I don't think you realize what's gonna happen.

ahahah!!
Logged

Hero Member
*****
Posts: 1192
You know I really have no idea what to write here
View Profile
« Reply #13 on: March 13, 2013, 03:24:18 pm »

Seems like the ganking will begin...

Slobby and Swordy eh? Sure bruh, we're gonn be a nice team! You'll see what I mean later Swordy..

Logged

fuck u mean by signature my name is a signature to this community
Full Member
***
Posts: 257
Three letter name.
View Profile
« Reply #14 on: March 13, 2013, 04:47:42 pm »

damn shit I read "adult" and came here with all the wrong impressions in my mind , damn  damn damn . Sad Sad Sad
: (
haha chit i thought what you thought too! =p
Seems like the ganking will begin...

Slobby and Swordy eh? Sure bruh, we're gonn be a nice team! You'll see what I mean later Swordy..
Breh*
Logged

Play to learn or learn to play!
-Msk
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to: