December 09, 2022, 09:43:18 pm
Welcome, Guest. Please login or register.
149013 Posts in 18132 Topics- by 34454 Members - Latest Member: pikashowapp
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Off-Topic / Anything Goes / Re: Really Oldfags of VG (circa 2009-2011) on: May 11, 2018, 01:19:18 am
ppl who write here arent old fags only wannabes

I see what you mean:

Quote
Name:    osXman
Posts:    48 (0.336 per day)
Position:    Newbie
Date Registered:    December 08, 2017, 01:21:52 am

yes.. we are talking abt forum members here.. sorry i forgot Sad
2  Off-Topic / Anything Goes / Re: Really Oldfags of VG (circa 2009-2011) on: April 30, 2018, 07:53:34 pm
ppl who write here arent old fags only wannabes
3  Community / General Chat / Re: Discord, VanillaGaming on: April 27, 2018, 10:54:55 pm
vg has big problems and i dont think that discord chats will solve those
4  Community / General Chat / Re: Twink Tournament #3 - Mid to Late May 2018 on: April 12, 2018, 09:09:14 pm
lf best twinky buddy
5  Community / General Chat / Re: MARMITE WAS INNOCENT?! (100% LEGIT NOT CLICKBAIT 2018 - VIDEO PROOF INCLUDED) on: April 11, 2018, 04:13:38 pm
why doesnt scyld share"his" video btw?? we have to record and post it on forums but gms dont ? wtb evidence
6  Community / General Chat / Re: MARMITE WAS INNOCENT?! (100% LEGIT NOT CLICKBAIT 2018 - VIDEO PROOF INCLUDED) on: April 11, 2018, 03:51:19 pm
WHAT??? WTF?! Just seen this and I'm Shocked to my Undead Bones!
I ran around 15-20 UBRS runz with Marm, got loads of good gear and fun playin out of it, great guy - never saw him abuse anything! each run was totally legit!

If this server bans people left and right without evidence then it's just BS and think I'll move to some other server, cuz this is just nonsense.

Forsaker.


forsaker says that so it must be true Tongue Tongue

anyway , you guys have no idea abt how to abuse multiple rend kills. there is a certain way to do it but hey ! keep searching Smiley  or.. you already know it and you try to make it look like an accident idk. if gms are wrong, i hope you get unbanned asap
7  Community / General Chat / Re: marm requires a huge favour on: April 10, 2018, 01:29:12 am
that was vid posted by shaguar not me)

you are sending mixed signals bro. we would like to see the video
8  Community / General Chat / Re: Eating a Full Jesus on: April 09, 2018, 12:59:55 am
Have you ever wondered how many wafers you need to eat to have eaten a full Jesus? Thankfully Reddit has the answers for everything.


The communion wafer is a dry product, so I used the dry weight of a Jesus, rather than the full weight.

Exacts weight isn't known but by all accounts Jesus was a skinny dude so using current 70 kg/ 154lbs as a base seems safe. The body of an adult male is is roughly 60% water by weight , and we could assume a divine body would be similar as we have no measurements of divine variation - so 28 kg of dry Jesus would be accurate enough."

A typical mass-produced communion wafer weighs in at about 0.25g3 - so you need to eat 112,000 wafers to consume one dry weight Jesus.

So assuming you attend mass twice on Sunday and take communion every time (so .5g consumed a week) we can say 1,076 years, and you'll finish it off a couple weeks into that year. (.92 remaining).

If you want whole weight, you'll need to add ~42L communion wine.

lol 42L wine.. rookie numbers Smiley
9  Community / General Chat / Re: LF Capslock rehab guide on: March 29, 2018, 12:06:00 am
As u can read in the topic,  I hef a Capslock problem. I just cant avoid using it. My left pinky just keep reaching for it automaticly. So now I'm looking for a guide that will keep me away from da Big C. Fenk jo fr3ns #VGCAPSREHAB #forumskillcapd2k18

i think you got ur rehab already.. i would like to see you in wchat while capsing Smiley IF YOU HAVE BALLZZ
10  Community / General Chat / Re: LF Capslock rehab guide on: March 28, 2018, 07:39:20 pm
hey anunaki, post your Picture. i wanna see you. feel free to make it a bit anonymous. just a piece of hair or whatever. i just wanna see you cause you are one of the most interesting ppl on the server. like a tornado or a monsun or a flood. thnx.

oh i want to see you my darling pls :* :*  <3
11  Off-Topic / Anything Goes / Re: WAT DO U DO WHEN U GET BAND on: March 25, 2018, 05:00:13 pm
oh anunaki was banned ? i didnt even realize xdddd
12  Community / General Chat / Re: LF Capslock rehab guide on: March 22, 2018, 04:32:24 pm
smoke weed and chill bro
13  Community / General Chat / Re: Extra Gamemasters on: March 09, 2018, 12:46:05 am
pick me
14  Community / General Chat / Re: Extra Gamemasters on: March 07, 2018, 11:44:02 pm
yes im still wait for my ban to be fix))

 /sad
15  Community / General Chat / Re: Future of PvP Rules on: February 27, 2018, 02:41:45 am
Bump... More people are continuing to use this...

more ppl are abt to quit server soon* Smiley
Pages: [1] 2