March 01, 2021, 03:06:33 pm
Welcome, Guest. Please login or register.
148589 Posts in 18071 Topics- by 33972 Members - Latest Member: Hasten Cleans
  Show Posts
Pages: [1] 2 3 ... 20
1  Community / General Chat / Re: Hows PvP ??? on: December 13, 2020, 09:34:38 am
Lol pvp on vg. Wasn't that much before vanilla launched, severely doubt there is any now.
2  Community / General Chat / Re: Top player of each class PvP on: October 12, 2020, 04:50:33 pm
Who are the top dogs on VG now, if there are even BGs going so I can come back and embarrass them x))
the state of BGs is really kind of meh here, idk if it changed in the past month but the "meta" is to get 2 people working together (one on horde, one on alli), and they grab the flags and just "trick jump" outside of the map above the portals 2+hours+ hours, then noone requeues. i mean i guess if you are some scrub that needs honer for gear it is nice, but for people that want to actually want to out play people its boring. 
that does sound lame
3  Community / General Chat / Re: Top player of each class PvP on: September 30, 2020, 02:22:07 am
Who are the top dogs on VG now, if there are even BGs going so I can come back and embarrass them x))
4  Community / General Chat / Re: Forum account on: January 15, 2020, 03:17:01 am
S-s-s-super Necro lmao.
5  Community / General Chat / Re: Playing in Windowed Mode? on: October 28, 2019, 05:17:58 am
It has to be on your side, when I played on VG, it was 100% entirely played while on windowed mode and never had issues. Other than that I have no other answers for you.
6  Community / General Chat / Re: Server Population on: September 17, 2019, 09:53:36 pm
7  Community / General Chat / Re: 2v2 Twink Tournament #2 9/9/2017 - 19:00ST! on: August 30, 2019, 12:01:08 am
Its an old event nuld, same bots doing bot things. Its Smoq's like 2y old twink event
Damn you're right, i got bamboozled by a damn bot smfh
8  Community / General Chat / Re: 2v2 Twink Tournament #2 9/9/2017 - 19:00ST! on: August 29, 2019, 08:20:57 am
Not gonna even mention how unbalanced twinks at 19 are, even vs each other, but are there even enough twinks?

Do those people still even play? Wonder how bad of a population VG took yesterday/today. Oh well. Good luck even though I'd bet slot of gold this gets cancelled.
9  Community / Guild Recruitment / Re: New player looking to become better on: August 07, 2019, 09:17:50 pm
LMAO, when you kill a player don't forget to teabag them.  Classic vanilla PvP right there.
this is mandatory when it comes to VG PvP.
10  Community / General Chat / Re: helo on: July 16, 2019, 09:53:31 am
how active pvp here now ? maybe im com with few frend for bit til clasic relise ..


no
11  Community / General Chat / Re: Clapped T14 while in world drops lol on: June 15, 2019, 04:22:48 am
lol imagine being such a loser that you legit posted this to inflate your ego AND spammed it in general chat.

Proud of killing an afk dude using a vanilla Rogue? Do you want props for not choking on your own spit while we're at it?

You're a tool. lul

Nono, he is keeping it interesting on a private server. He has just made himself a target for ganking, which is good for slow pvp server as vg.

Keep up the ganks mano. You should look into the "The Ganking Game" thread, I think you would like it: https://vanillagaming.org/forum/index.php?topic=17368.0
^^^^ this game is fun.
12  Community / General Chat / Re: Clapped T14 while in world drops lol on: June 14, 2019, 08:34:51 am
So on my rogue Spinetickler (just dinged 60 three days ago) I had been in world drops, and I haven't upgraded since around level 54. I ended up killing the current alliance T14 player, Ralphwared, 3 times in a row. Here's the picture after the 2nd kill. https://imgur.com/gallery/PyW4eZv




TL;DR, alliance top PvP player couldn't outplay a fresh 60 rogue in world drops lol



LOL

"Get clapped" hahaha.
1. Good job, even though (atleast in this pic) he looks semi afk since he's by the FM and you have 0 hp lost.
2. Rogues can do this as literally naked with 5/8ths kites and CD usage(World of Roguecraft anyone?) Tongue
3. You need more blind powder! You've got 2 left.
13  Community / General Chat / Re: Top player of each class PvP on: May 27, 2019, 08:41:24 am
CURRENT ally
Mage : oezdemir(Sp?)
Druid : none currently standout
Warlock : none currently standout
Paladin : Duc
Rogue : gruvas
Warrior : ralphwared
Shaman : NA
Hunter : littletwat
Priest : Bremius

Mage : Thyri
Druid : Artesmia
Warlock : death
Paladin : NA
Rogue : mthlss
Warrior : deathmisa
Shaman : silithusboss
Hunter : sprka(sp?)
Priest : acrinx(Sp?)
14  Community / General Chat / Re: None cant stop the Nuld on: May 08, 2019, 01:34:54 am
LMAO
15  Community / General Chat / Re: Bounty On Some Players' Heads on: May 04, 2019, 12:45:29 pm
Bring this back, I need to make some money.

50g per kill of "Sohangri - <Tea Time>" on horde.
100g per kill of "Duc - <Murder Inc>" on alliance.
Pages: [1] 2 3 ... 20